Logo
 
  • Motorok
  • Akciós motorok
  • Használt motorok
  • Kapcsolat

 

Gyártók

  • Piaggio
  • Vespa
  • Keeway
  • Aprilia
  • Benelli
  • E-Bike
  • Moto Guzzi

Robogó ajánló

Vespa GTS 300 Super ABS

Vespa GTS 300 Super ABS 
  • Maximális sebesség: 129 Km/h
  • Teljesítmény: 17 LE
  • Üzemeanyagtartály: 9 L
  • Önsúly: 148 Kg

Akciós ár: 2,339,900 Ft

Vespa GTS 300 Super Sport ABS

Vespa GTS 300 Super Sport ABS 
  • Maximális sebesség: 129 Km/h
  • Teljesítmény: 17 LE
  • Üzemeanyagtartály: 9 L
  • Önsúly: 148 Kg

Akciós ár: 2,359,900 Ft

ZIP 50 4T

ZIP 50 4T 
  • Maximális sebesség: 65 Km/h
  • Teljesítmény: 4 LE
  • Üzemeanyagtartály: 7 L
  • Önsúly: 83 Kg

Akciós ár: 798,900 Ft

MOTOWELL MAGNET SPORT TESZT

2017. Január. 19 , Csütörtök

A magyar motor egy megfáradt fogalom. Űzik, hajtják, mások hibát keresnek benne, egyesek pedig várják újbóli eljövetelét. Mióta a Csepel Művekre feladták az utolsó kenetet, esély sincs arra, hogy valami tisztán hazai erőből megszülessen – a világ megváltozott, a határok eltűnésével a kizárólagosság is megszűnt. Nincs is olyan motormárka, amelynek elemeit csak egy országban készítenék – mégis van bennük nemzeti aroma.

 A Motowell tulajdonképpen egy hat éve létező magyar márka, melynek hazai gyártását a hiányos lehetőségek és a kedvező ár miatt külföldre tolták. A konstrukciót és a dizájnt idehaza készíti a Babó Motors, a gyártást pedig magyar mérnökök felügyelete és állandó minőség-ellenőrzése mellett egy olyan országban végzik, ahol gyakrabban tojnak fost, mint aranytojást. A budapesti és győri tervezés Kínában születik meg: vajon a Motowell lesz az, aki lerombolja az előítéleteket?

Furcsa érzés volt felülni a Magnet Sportra. Vmax-szal mentem, majd' 1700 köbcentiről váltottam 49-re, 200 lóerőt cseréltem le 6,5-re. Hirtelen ijesztő volt az apró méret, furcsa volt a kis kerék, és szokatlan a sok műanyag - a kusza utcácskák felé indulva azonban hamar megmutatta, mit tud. A Magnet felfüggesztése feszes; tizenhármas kerekeivel belecsattan minden gödörbe. Azonban ha sima útra érünk, minden megváltozik: az addig túlzottnak tűnő keménység kiváló úttartássá és precíz kormányzássá változik. Ha az ereje nem is mellbevágóan sportos, de futóművével öröm a szlalom. Tartottam tőle, hogy kilencvenkét kilóm nehéz lesz a rugós tagnak, de a sok, valóban gagyi, Kínában gyártott robogóval szemben semmi bizonytalankodást nem mutatott a hátsó fertály, elég a szólóban szerelt csillapítás.hagyományos teleszkóp dolgozik, rugóútjukat volt, hogy keveselltem, de a főváros puruttya útjainak egy enduró is kevés lenne. Normális útviszonyok mellett nincs panasz a szerkezetre, felesleges puhaság helyett inkább a jó irányíthatóság és a pontos visszajelzés a lényeg.

F Fékezéskor tanácsos, ha mindkét kezet használjuk, a fékerő megegyezik az átlagrobogókéval: jobb, ha az elsőt és a hátsót is egyszerre vetjük be. Mindkét kereket 190 milliméteres tárcsa lassítja, minősége és adagolhatósága megegyezik bármelyik japán vagy olasz konkurensével – sajnos az ötvenesek között ritka az igazán jó fék.

A feltűnő festést még a figyelmetlenebb autósok retinája is érzékeli, nem csak egy szürke folt a Magnet Sport, amit az aszfaltba gyúrnak bele. A festés ötletes, jól kivitelezett. A lakk vastagsága leginkább a Motowell feliratoknál látszik, ahol jelentősen kidudorodik a matrica – ezek helyett talán vékonyabbat illene választani.

Az ülés alatti csomagtartóba sajnos csak nyitott arcrészű sisak fér be, a fotózás alatt kénytelen voltam a földre pakolni a bukót. A hátizsákomnak sem találtam elég helyet, de még a motorosnadrágot sem tudtam volna begyűrni – korrekt méretű rekeszt csak nagyrobogókon találunk.

Az ülés kényelmes, igaz, combtőben egy picit vaskos. A hamarosan érkező Magnet RS modellen ezt már orvosolták, ott heretájon ergonomikusabb lesz a nyereg. Az új Motowell saját fejlesztésű vízhűtéses, kétütemű blokkot kap.

Az idomok is megújulnak, még sportosabbá válik a Magnet. Ami majd azonnal felismerhetővé teszi, azok a LED-es lámpák - biztos, hogy azon mindenki helyzetjelzővel fog motorozni.

A léghűtéses Magnet Sport jó minősége mellett árával is versenyképes: 259 ezer forintért teljesen korrekt vétel. Ha beleszámítjuk, hogy az árba bukósisak és riasztó is tartozik, még jobb a helyzet – mindennapos nyúzásra jó tippnek tűnik. Mellette szól, hogy egy kicsit magyar – amíg az új Pannónia és Danuvia meg nem érkezik, városon belüli pótszernek jó lesz ez is.

Forrás: http://totalbike.hu/tesztek/motowellmagn/

 
Motorcenter 2005 Kft.
2030 Érd, Elvira u. 2/a
Telefon / fax: 06-23-365-534 Mobil: 06-70-364-3119
Email: robogo@mconet.biz